close

哈哈....今次真是久違的一篇!!
請將時光倒轉至未過新年時....(久耐吧!)

未過新年時:
- 忙家中大掃除,一年一度我最討厭的時光
  (久未露面的電腦"木台"終於可以早見天日啦...哈哈!)
- 學校考試,hea 下 hea 下咁溫書...
  「明知不可為(不溫書)而為之」.....唉!!自求多福
- 年二十九,兩名豔光四射的少女(請自行聯想對象)行年宵..
  是日結果: 於年宵共花費$40 於食物上..
  並於當日回程搭車時,發生一件好爆既事...
  事件不外乎一名弱不禁風的少女(!?)隨巴士移動方向一齊移動...
  致..........差不多趴街的情形
- 終於買左個cat 銀連!!
- 年二十x時,收到大老闆的利市(歷來最早收的利市)

新年時:
- 於大年初一wif my姊同佢d 朋友(又)去行年宵
- 年初二wif 美麗動人的朋友去看賀年煙花,
   懶醒係星光大道既上層starbucks 坐係度腳印印睇,諗住實無死...
   點知....一開始剩係睇到d 煙花毛,搞到集體大逃難咁出番去睇
- 忘記幾時wif 陳某講無聊野兼做無聊事...
  有關詳情,請自行前往陳某blog 的「2個無聊的人在一起」
- 年初四梁生於夜晚放監出來,我只好拋棄我親愛的sister 找他...
   並於當日豪洗...$4xx =-=
  (其中以$100 去夢幻世界買左一個夢幻番黎..不過個夢幻係個toy)
  只於我sister 佢地就真係用$100 買左個真係夢幻到唔夢幻既夢幻番黎!!哈哈

情人節的三人行
- 搵笨食左個pizza ...=-=(早知去左食另一間啦..)
- 食左haagen - dazs 既三球,滿足非常
- 三人又做一件壯舉出黎(無聊人士做的無聊事) 
  為左一個爛鬼波子棋而行遍全個尖吵咀!
  並發覺原來波子棋係咁難搵嫁!尖沙咀無一間似樣既文具店
  結果: 於科學館既精品店以$25 高價買得!勁!
- 整天圍繞波子棋過活...於starbucks 玩波子棋hea 了一個下午
- 節目到尾聲時,我竟然痛..-0-傷心!

arrow
arrow
    全站熱搜

    sharonle 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()